Jak schudnąć w jeden miesiąc – plan

Listopad 28, 2019

Chcesz pozbyć się zalegającej tkanki tłuszczowej? Twoim celem jest poprawa sylwetki? Świetnie trafiłaś/eś! Dzisiaj pragniemy przedstawić szczegółowy poradnik, który pozwoli Ci zgubić do kilku kilogramów w ciągu miesiąca.

Zacznij od diety!

Odżywianie to istotny element naszego życia. To, co jemy ma ogromny wpływ na to jak wyglądamy. Dlatego też, należy jeść zdrowo, pełnowartościowo i zbilansowanie. W przeciwnym wypadku szybko nasza waga podskoczy ku górze.

W czasie odchudzania zaleca się wprowadzenie zasady czterech posiłków o stałych porach, tj.

  • Śniadanie (godz. 6.30)
  • II Śniadanie (godz. 11.30)
  • Obiad (godz. 16.00)
  • Kolacja (godz. 20.00)

Bezwzględnie należy ograniczyć przyjmowanie posiłków po godzinie 20.00. W tym czasie organizm nie potrzebuje już materiału energetycznego i budulcowego.

Trenuj dwa razy dziennie!

Niezwykle ważnym elementem procesów redukcyjnych jest rzecz jasna trening. Wszak to właśnie w czasie jego trwania dochodzi do realizacji procesów redukcyjnych.

Zalecamy trenować dwa razy dziennie (około 10 sesji tygodniowo – wyłączając weekendy). W tym, jeden trening powinien mieć charakter stricte redukcyjny (cardio), a drugi rozwojowy (zwiększający masę mięśniową).

Oba treningi należy rozłożyć w czasie. W ramach możliwości – im szybciej zrealizujemy trening cardio, tym lepiej. Trening rozwojowy można realizować w godzinach popołudniowych.

Czy suplementacja jest konieczna?

Ostatnimi czasy bardzo dużo miejsca poświęca się wszelakim suplementom diet. Czy faktycznie ich wykorzystanie daje tak dużo? I tak. I nie. Z jednej strony są to środki, które faktycznie potęgują efekty diety i treningu. Z drugiej zaś – ich rola jest bardzo często przeceniana. 

Kluczowa jest dieta i trening. Suplementacja może okazać się ważnym elementem, ale zawsze będzie tylko i wyłącznie swojego rodzaju „opcją”. Osiągnąć wymarzoną sylwetkę można zarówno z nią, jak i bez niej.

Jeśli jednak zdecydujesz się na suplementację, postaw na sprawdzone rozwiązania. Bez cienia wątpliwości takowym określić można garcynię kambodżańską.

Garcinia Cambogia to południowo-indyjska roślina, której ekstrakt jest wykorzystywany we wspomaganiu procesów odchudzania. Wokół tego silnego preparatu pojawi się wiele różnych opinii – zarówno negatywnych, jak i pozytywnych. Czy Garcinia Cambogia to skuteczny preparat? Jakie skutki uboczne może nieść stosowanie tego środka?

Garcinia Cambogia – właściwości

Garcinia Cambogia to źródło kwasu hydroksycytrynowego, którego skuteczność została potwierdzona licznymi, niezależnymi badaniami o charakterze klinicznym. Zatem, co do tego, że ten preparat jest skuteczny nie ma żadnych wątpliwości. Jak jednak działa Garcinia Cambogia?

Przede wszystkim, tabletki z ekstraktem z kambodżańskiej garcynii wykazują następujące właściwości:

  • regulują apetyt (zmniejszają uczucie głodu)
  • zwiększają utlenienie tłuszczy zawartych w komórkach tłuszczowych
  • zmniejszają wchłanianie cholesterolu
  • zmniejszają syntezę kwasów tłuszczowych

Garcinia Cambogia to jeden z niewielu suplementów, który wykazuje aż tak silne działanie. Według wielu opinii ekspertów – efektywność diety i treningu może zostać zwiększona o nawet ponad 100%. Co więcej, preparat ten wykazuje działanie również wtedy, gdy nie dbamy o wzmożoną aktywność fizyczną i dietę.

Garcinia Cambogia, a skutki uboczne

Garcinia Cambogia to produkt o niezwykle silnym działaniu. Gwałtowne zmiany w organizmie mogą powodować skutki uboczne, takie jak: biegunki, ogólne osłabienie, bóle brzucha. W przypadku występowania powyższych objawów zaleca się odstapić od kuracji preparatem.

Opinie na temat ekstraktu z kambodżańskiej garcynii są bardzo różne. W większości, mają charakter pozytywny, ale nie brakuje również skrajnie negatywnych. Wiele osób narzeka głównie na pojawiający się dyskomfort po stosowaniu. Według lekarzy to wynik silnie zachodzących zmian w organizmie.

Nie mniej jednak, trudno odmówić garcynii skuteczności. Efektywnośc odchudzania jest znacznie większa w przypadku stosowania tego preparatu.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *