Zakwaszenie organizmu – co stosować na zakwaszony organizm?
Wiedza / Listopad 29, 2019

Zakwaszenie organizmu to jeden z powszechniejszych defektów wywoływanych przez niezdrowe nawyki żywieniowe. Odczyn pH w organizmie potrafi być bardzo szybko zaburzony. Zbyt kwaśne środowisko to liczne defekty, a mianowicie: Bóle brzucha Złe samopoczucie Biegunki Uczucie kwasowości w ustach Nieświeży oddech Przewlekłe zakwaszenie organizmu może skutkować zaburzeniami w pracy całego układu żołądkowo-jelitowego. Nie lekceważ zakwaszenia! W dzisiejszych czasach wiele osób najzwyczajniej w świecie całkowicie lekceważy zakwaszenie organizmu. To rzecz jasna, skutkuje jeszcze silniejszymi objawami, które mogą mieć naprawdę poważne konsekwencje dla naszego zdrowia. Według różnych źródeł, zakwaszenie może sprzyjać rozwojowi chorób nowotworowych oraz zmniejszać efektywność pracy narządów wewnętrznych. Z tego też względu, nigdy nie należy lekceważyć zakwaszenia organizmu. W jaki sposób odkwasić organizm? Odkwaszanie organizmu to proces, który można zrealizować korzystając z wielu różnych metod. Zdecydowanie najpopularniejszym rozwiązaniem zdaje się być dieta odkwaszająca, zwana również dietą zasadową. To jadłospis, w którego składzie znajduje się miejsce tylko i wyłącznie dla produktów o zasadowym odczynie pH. Dieta zasadowa to sposób odżywiania się, który z reguły praktykuje się około 5-7 tygodni, chyba, że lekarz zaleci inaczej. Warto przy tym również zaznaczyć, że przeciwwskazaniem do stosowania wyżej wymienionego jadłospisu są jakiekolwiek problemy ze zdrowiem. Alternatywnym sposobem odkwaszania organizmu są tzw. diety kilkudniowe. Z reguły są…

Jak schudnąć w jeden miesiąc – plan
Wiedza / Listopad 28, 2019

Chcesz pozbyć się zalegającej tkanki tłuszczowej? Twoim celem jest poprawa sylwetki? Świetnie trafiłaś/eś! Dzisiaj pragniemy przedstawić szczegółowy poradnik, który pozwoli Ci zgubić do kilku kilogramów w ciągu miesiąca. Zacznij od diety! Odżywianie to istotny element naszego życia. To, co jemy ma ogromny wpływ na to jak wyglądamy. Dlatego też, należy jeść zdrowo, pełnowartościowo i zbilansowanie. W przeciwnym wypadku szybko nasza waga podskoczy ku górze. W czasie odchudzania zaleca się wprowadzenie zasady czterech posiłków o stałych porach, tj. Śniadanie (godz. 6.30) II Śniadanie (godz. 11.30) Obiad (godz. 16.00) Kolacja (godz. 20.00) Bezwzględnie należy ograniczyć przyjmowanie posiłków po godzinie 20.00. W tym czasie organizm nie potrzebuje już materiału energetycznego i budulcowego. Trenuj dwa razy dziennie! Niezwykle ważnym elementem procesów redukcyjnych jest rzecz jasna trening. Wszak to właśnie w czasie jego trwania dochodzi do realizacji procesów redukcyjnych. Zalecamy trenować dwa razy dziennie (około 10 sesji tygodniowo – wyłączając weekendy). W tym, jeden trening powinien mieć charakter stricte redukcyjny (cardio), a drugi rozwojowy (zwiększający masę mięśniową). Oba treningi należy rozłożyć w czasie. W ramach możliwości – im szybciej zrealizujemy trening cardio, tym lepiej. Trening rozwojowy można realizować w godzinach popołudniowych. Czy suplementacja jest konieczna? Ostatnimi czasy bardzo dużo miejsca poświęca się wszelakim suplementom diet….

Piperinox – suplement na odchudzanie XXI wieku
Wiedza / Listopad 27, 2019

Co gorsze, skala zjawiska bezustannie rośnie. Według różnych raportów, średni przyrost osób z nadwagą sięga nawet 3-4% populacji. Trzeba przyznać, że jest to naprawdę niepokojące. Czy medycyna zna odpowiedź na problemy nadwagi w XXI wieku? Wiele osób, które podejmują trudy redukcji zbędnych kilogramów w sposób naturalny poszukuje odpowiedzi na pytanie „jak schudnąć?” w przeglądzie dostępnych medykamentów. Niestety, to ogromny błąd, który skutkuje licznymi niepowodzeniami. Nie mniej, w przypadku realizacji powyższych, stosowanie wspomagaczy jest jak najbardziej wskazane. Ogromny wybór suplementów na odchudzanie, czyli jak odróżnić „hit” od „kitu”? Zapotrzebowanie na środki wspomagające procesy redukcyjne stale wzrasta, co – rzecz jasna – jest naturalnym wynikiem wzrostu liczby osób borykających się z nadwagą i otyłością. To wszystko powoduje, że producenci „prześcigają się” i oferują coraz to ciekawsze rozwiązania na odchudzanie. Czy wszystkie są skuteczne?  Efektywność poszczególnych preparatów jest bardzo różna. Niektóre środki faktycznie stanowią wsparcie, inne zaś – w żadnym stopniu nie wspomagają procesu redukcyjnego. Jak zatem odróżnić „hit” od „kitu”? Przede wszystkim, należy kierować się liczbą rekomendacji – im produkt lepszym, tym częściej rekomendowany. Nie mniej, należy uważać na wszelkiego rodzaju opinie i komentarze w Internecie – coraz częściej nie mają one zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Zdecydowanie korzystniej jest zasięgnąć opinii od…